استعلام و ثبت سفارش

فرآیند استعلام و ثبت سفارش جهان نور

شرکت صنایع روشنایی جهان نور با عنایت به سابقه بیش از 50 ساله خود در صنعت روشنایی ایران، افتخارهمکاری با مشتریان و تامین کنندگان بسیاری را در سراسر ایران دارد. اکنون با توجه به تغییرات و تکانه های اقتصادی کشور و همچنین پیشرفت تکنولوژی، انتظار مشتریان شرکت جهان نور، سرعت عمل در ثبت، طراحی، تولید و تحویل سفارش میباشد.

به همین جهت تیم جهان نور با به کارگیری  تجربیات خود و همچنینی مطالعه نمونه های موفق شرکت های پیشرفته اروپایی فرآیند سفارش را بصورت چابک تر و تخصصی تر طراحی نموده است.

مراحل فرآیند :

جهان نور

شرح فرآیند:

1. استعلام و ثبت سفارش:

مشتریان محترم می توانند سفارشات خود را از سه طریق به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوی با واحد فروش شرکت جهان نور مطرح نمایند. هر سفارش در سیستم پشتیبانی فروش شرکت جهان نور ثبت شده و با کمک نرم افزارهای CRM تا تحویل سفارش و خدمات پس از فروش دنبال می گردد.

2. تهیه و ارسال پیشنهاد فنی و مالی:

نسبت به نوع درخواست مشتری محترم، در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی‌های واحد فنی و مالی جهان نور آماده شده و پیشنهاد فنی و مالی به مشتری محترم تقدیم می گردد.

لازم به ذکر است شرکت جهان نور توانایی طراحی و اجرای تمام مراحل، از طراحی روشنایی با استفاده از نرم‌افزار دیالوکس تا تولید تجهیزات روشنایی و انواع پایه چراغ را دارد و با توجه به درخواست مشتری ، محصول مورد نظر را طراحی و تولید می نماید.

3. انعقاد قرارداد:

با توافق طرفین بر مفاد قرارداد و پروپوزال فنی-مالی ، قرارداد بصورت رسمی بین جهان نور و کارفرما منعقد می گردد.

4. تولید و آزمایش محصول:

همواره در تلاشیم تا گستره وسعی و متنوعی از محصولات را جهت پوشش دهی کلیه نیازهای مشتریان محترم در پروژه های اداری، تجاری، صنعتی و پلایشگاهی را طراحی و تولید نماییم. در این راستا برای کاربردهای عمومی، چراغ های اداری و تجاری را طراحی و تولید کردیم تا روشنایی بخش محیط های اداری ، آموزشی، تجاری و بیمارستانی باشیم. در عین حال برای کاربردهای تخصصی چراغ های ضد آب (واترپروف) ، ضدانفجار، کلین روم، خیابانی و پروژکتوری را جهت هدیه کردن روشنایی به محیط های صنعتی، بیمارستانی، اتاق تمیز، پالایشگاه ها و راه ها و معابر طراحی و تولید نموده ایم.

به همین دلیل در تمام مراحل سفارش مواد اولیه، طراحی و تولید، کنترل  وآزمایش دقیق صورت گرفته تا ضمن رعایت استانداردهای کیفی، از دستیابی به کیفیت مورد نظر مشتریان محترم اطمینان حاصل نماییم.

در بعضی محصولات مانند چراغ ضد انفجار ویکتور، شرایط آزمایشگاهی ویژه جهت تست های مربوط به این محصولات در آزمایشگاه های تخصصی شرکت جهان نور فراهم آمده است. کلیه محصولات تولید شده طبق الزامات استانداردهای IEC60079 و IEC80079 کنترل و آزمایش می گردد.

5. تحویل محصول:

کار ما با تحویل سفارشات به اتمام نمی رسد. چرا که بر این باوریم که این تازه آغاز یک تعهد مهم به مشتریان و یک رابطه حرفه ای و بلند مدت با ایشان می باشد.

 

جهت استعلام و ثبت سفارش در سریع ترین زمان، با ما تماس بگیرید